هکرهای عربی اشک اسراییل را درآوردند
یادداشتهای قاصدک
اجتماعی
درباره وبلاگ


در کتابی خواندم که میزان فرزانگی و فهم و درک انسانها بر دو عامل استوار است ؛ گفتن سخنی دلنشین و پسندیده و داشتن دلی سخن پذیر. دوست عزیز به وبلاگ یادداشتهای قاصدک خوش آمدید . مطالب وبلاگ من در خصوص سایبر و امنیت رایانه , مسائل اجتماعی و مذهبی خواهد بود . سعی خواهم کرد که با بیان مطالب متنوع , وبلاگ جذابی را خدمتتان ارائه کنم . ترجمه هایی که در این وبلاگ مطالعه میکنید بیانگر دیدگاههای نویسنده وبلاگ نیست . از این که لحظات گرانبهایتان را صرف بازدید از وبلاگ من می کنید متشکرم . هرگونه استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است . بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که آدرس وبلاگمو از sorushafshar.blogfa.com به آدرس جدید mydandelions.loxblog.com تغییر بدم . و از این به بعد مطالبم رو در این آدرس منتشر خواهم کرد .
آخرین مطالب
نويسندگان

 هزاران تن از جوانان کشورهای مختلف عربی دیروز در اقدامی هماهنگ و طی عملیات با نام " روباه صحرا " صدها سایت اسرائیلی را در داخل و خارج این کیان غاصب هک کردند وتصاویری از شهدای فلسطینی، شهید حاج عماد مغنیه و بشار اسد رئیس جمهور سوریه را در صفحه نخست آنها قرار دادند. 
* جنبش بین المللی آنونیموس مسئول حملات سایبری ظهر یکشنبه بوده است.
* سوریه، لبنان، تونس، الجزایر، فرانسه، آلمان، مراکش، مالزی، آفریقای جنوبی و آمریکا کشورهایی بودند که حملات سایبری امروز از آنجا هدایت می شد.
* در این حمله 20هزار صفحه فیسبوک، 5000 صفحه توییتر، 654 سایت دولتی صهیونیستی و 70 شرکت هک شد و سایت های همه وزارت خانه های رژیم صهیونیستی از جمله وزارت امنیت ملی از کار افتاد.
* شبکه الکترونیکی رادارهای اسرائیل در الجلیل و جنوب فلسطین و مرز سینا نیز از جمله سایت های آسیب دیده امروز بود.
* سایت رسمی هیئت دولت رژیم صهیونیستی، حزب کادیما، بانک اورشلیم، وزارت دفاع، پلیس تل آویو،
* از کار افتادگی بورس تل آویو، و اختلال در شبکه مالی کریدیت کارد
* ورود به فضای مجازی دو شرکت اسلحه سازی اسرائیلی و دسترسی به اطلاعات آنها
* از کار افتادگی 4 بانک رژیم صهیونیستی
گزارش ها حاکی است در پی حمله  سایبری به اسرائیل، این رژیم از قبرس خواست تا کابل اینترنت خود را که تأمین کننده بخش اعظم اینترنت خاور میانه است را قطع کند. قبرس به دلیل ترس از پرداخت غرامت مالی به کشورهای منطقه، به درخواست اسرائیل پاسخ منفی داده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها